Haloo hye, thanks singgah masok my BLOG. Dont forget to follow okay!

Friday, November 22, 2013

This is so me.




BILA PEREMPUAN...



BILA PEREMPUAN CAKAP :       
   * Bila perempuan cakap : Saya tak kesah pun awak nak kawan dengan dia:Maksudnya : Kalau kau nak mati, kau kawan lah dengan dia.    
      * Bila perempuan cakap : Dahlah, saya takda mood nak sembang/ text dengan awak.          Maksudnya : Pujuk lah saya, saya touching dengan awak ni.        
  * Bila perempuan cakap : Dah lama kita tak jumpa kan, awak asyik sibuk je kebelakangan ni.          Maksudnya : Datanglah jumpa saya, saya rindu sangat2 dekat awak.  
        * Bila perempuan cakap : Saya tak suka awak kawan dengan perempuan tu.Maksudnya : Kau faham tak aku tak suka kau kawan dengan mana-mana perempuan, aku cemburu tau tak.      
   * Bila perempuan cakap : Awak, macam mana kalau ada lelaki lain nak berkawan dgn saya?     Maksudnya : Cepat lah awk halang dia. Saya awak punya.    
    * Bila perempuan cakap : Tinggalkan saya, saya nak bersendirian. Maksudnya : Janganlah pergi, pujuklah saya.      
    * Bila perempuan cakap : Tengok ni, cantik kan benda ni.          Maksudnya : Awak, belikan lah sesuatu  untuk saya.         
 * Bila perempuan cakap : Janganlah risau, saya tak apa-apa. Maksudnya : Tolonglah risau, saya perlukan sokongan awak.       
   * Bila perempuan cakap : Saya tengok awak dah makin sibuk kan sekarang.Maksudnya : Kau tahu tak kau dah abaikan aku.        
  * Bila perempuan cakap : Saya rela undur diri demi awak dan dia.          Maksudnya : Sampai hati awak buat saya macam ni, kenapa pilih dia?   

       Perempuan selalu menipu diri sendiri .. Perempuan pendam apa yg dia rasa .. Bila suatu hari dia dah tak kuat dia akan menangis dan segala ayat yg akan keluar dari mulutnya .. Dan selepas itu baru puas hati dia sebab dia dah luah apa yg dia rasakan selama ini ..Dan dia tak kan rasa sedih semata kerana awak.
Percaya lah. Sekali perempuan Move on, selamanya dia ingat apa yang awak buat.
Dalam diam sentiasa memerhati. Dunia balas dunia. Moga Allah yang beri bahagia samada waktu ter dekat atau masa akan datang. Wallahualam.

Mintak di jauhkan dari cinta yang sia sia. Amin...
Terima kasih kekasih lama sebab bagi peluang utk saya cari yang lebih baik.
Kita merancang, Allah yang tentukan. Inshallah . 
Terima kasih, 
Selamat malam. 
Bye sweet talker :'*


No comments:

Post a Comment